dziury garby patyczki czyhaja wszędzie :(

Pytania początkujących i rekreacyjnych wrotkarzy / help desk for beginners and recreational inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

salatka
Posty: 2
Rejestracja: pt sierpnia 15, 2008 7:33
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Sosnowiec

dziury garby patyczki czyhaja wszędzie :(

Post autor: salatka » sob sierpnia 16, 2008 7:13

Jestem początkująca radze sobie nieźle ale wpadam w panikę kiedy wiedze jakiś garb lub patyczek
Naczytałam się na forum jak wredne potrafią być takie patyczki
Wiec jak sobie radzic z takimi przeszkodami??
Czy starac sie je omijać??? czy pokonać szybciej??
a jak na omijanie juz za poźno :/
proszę o rady

Awatar użytkownika
Marek
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 782
Rejestracja: czw marca 17, 2005 9:31
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Poznań

Re: dziury garby patyczki czyhaja wszędzie :(

Post autor: Marek » sob sierpnia 16, 2008 7:58

salatka pisze:Jestem początkująca radze sobie nieźle ale wpadam w panikę kiedy wiedze jakiś garb lub patyczek
Naczytałam się na forum jak wredne potrafią być takie patyczki
Wiec jak sobie radzic z takimi przeszkodami??
Czy starac sie je omijać??? czy pokonać szybciej??
a jak na omijanie juz za poźno :/
proszę o rady
Bardzo dobrą metodą jest miotła :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963
Rejestracja: śr stycznia 28, 2004 8:53
Moje rolki: SR Tarrega
Jeżdżę od: 12 sty 1994
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: dziury garby patyczki czyhaja wszędzie :(

Post autor: zico » sob sierpnia 16, 2008 7:59

Omijać gdy jest ich niewiele i jechać dalej. Rezygnować z jazdy po trasie jeśli jest ich dużo. I dosłownie pogonić służby sprzątające, żeby ogarnęły to miejsce :)
O te paskudztwo można się nieźle zahaczyć.
Serdecznie pozdrawiam,
Jakub "Zico" Ciesielski
http://www.wrotkarstwo.pl - jazda na rolkach: Twoje pierwsze źródło informacji
http://www.zicoracing.com - sklep z rolkami

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963