Poczatkujaca

Jesteś początkujący? Nie wiesz jakie wrotki (rolki) wybrać? Śmiało pytaj - serdecznie zapraszamy! :) / Hardware help desk for beginners inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

optymistka
Posty: 4
Rejestracja: śr czerwca 18, 2008 7:13

Poczatkujaca

Post autor: optymistka » śr czerwca 18, 2008 7:25

Witam! Postanowilam zrealizowac swoje marzenie i kupilam swoje I w zyciu rolki. Nigdy wczesniej nie jezdzilam, jedynie troche na lyzwach. Zakupilam ochraniacze, specjalne rekawiczki jeszcze kasku nie moge znalezc fajnego. Pierwsza probna jazda odbyla sie na pustym parkingu ale okazalo sie ze jazda na rolkach jest o wiele trudniejsza niz na lyzwach. Nogi mi uciekaly ale nie przewrocilam sie ani razu. Postanowilam poszukac cos w internecie bo zupelnie jestem zielona a marze zeby moc swobodnie jezdzic po parkach lub sciezkach rowerowych. Udalo mi sie niechcacy kupic prawidlowe rolki do jazdy rekreacyjnej. Dodam jeszcze ze jestem mama dwoch corek w wieku 3 i 5 lat i od kilku lat mieszkam w USA. Ciekawa jestem ile mi zajmie nauka jazdy tak abym mogla smialo powiedziec - umiem jezdzic na rolkach?
Pozdrawiam wszystkich rolkarzy!

Awatar użytkownika
Toudi
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 1974
Rejestracja: pn września 18, 2006 12:13
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Poczatkujaca

Post autor: Toudi » śr czerwca 18, 2008 8:45

Kup koniecznie ochraniacze na kolana, łokcie i nadgarstki. Te na nadgarstki są najważniejsze i zakładaj je zawsze, bez wyjątku. Kontuzje nadgarstków leczą się bardzo długo i są niezmiernie kłopotliwe.
Moje doświadczenia z ochraniaczami mówią, że ci, którzy jeżdżą w ochraniaczach uczą się szybciej, ponieważ nie jeżdżą asekuracyjnie - czyli byle jak, byle się nie przewrócić.
Nie mówię oczywiście, że to twój przypadek ale przekonany jestem, że to gdzieś siedzi z tyłu głowy. Powodzenia.
Pozdrawiam
Piotr

Awatar użytkownika
MirekCz
Szybszy niż Chuck Norris na 4x100mm
Posty: 575
Rejestracja: wt kwietnia 06, 2004 10:24