Strona 1 z 4

AM Wing

: wt maja 20, 2014 1:23
autor: fantango
Jezdze amatorsko na PS R4. Dotychczas uzywalem kol Infinity 85a 100mm na ILQ7- kola sprawowaly się wyśmienicie. Ponieważ ostatnio zmieniłem trasy na takie o bardzo chropowatej i nierównej nawierzchni - slychac jak plomby w zębach dzwonią -a Infinity już się dosyć mocno wytarly chciałbym nowe kola lepiej dopasować do nawierzchni, na której obecnie jezdze.
1. Czy AM-Wing to będzie dobry strzal?
2. Jeżeli tak to w który kolor celowac?
3. Sa jakies opinie na temat dwuwarswowych Am-Wing Turbo 2014?
Moja waga to 65kg.

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 5:34
autor: zico
1. Przepaść w stosunku do Infinity
2. Żółte lub niebieskie, te same, różnią się tylko kolorem
3. Na wstępie nie trzeba zmieniać na czerwone

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 8:59
autor: fantango
Dzieki za odpowiedz.
Jeszcze jedno pytanie: jakie lozyska do tego zalozyc ?

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 9:23
autor: Pinnhead
Ja zrobiłem już kilka rundek i glebę na Am-Wing Jets 100mm 85A i dotychczas jeździłem na PS Infinity 110mm 85A. Ważę 60kg i przepaść w komforcie jazdy i toczeniu się kół jest ogromna, nie wiem czy 86A nie byłby dla mnie trochę lepszym wyborem kosztem trochę mniejszego komfortu. Przy wysokich prędkościach stabilniej, koła toczą się równiej, są wycentrowane chyba idealnie. Mam na trasie zmiany asfaltu z idealnie równego na chropowaty i różnica na starych kołach była okropna - plomby lecą. Na nowych jest znośna na tyle że raz jak się zamyśliłem to nie zauważyłem kiedy wjechałem na ten gorszy asfalt. Jeden minus póki co: mają trochę mniejszą przyczepność na mokrym niż Infinity. Przez to że jeszcze o tym nie wiedziałem, poślizgnąłem się na mokrym podczas hamowania slalomem i wyłapałem glebę przy ok 27km/h. Także przy odbijaniu się na mokrym czuć że przyczepność na Jetsach jest trochę mniejsza. Ale poza tym jestem naprawdę cholernie zadowolony z kółek tylko na mokrym trzeba uważać.
Łożyska miałem w sumie prawie nówki stockowe powerslidea więc zostały te same.

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 11:11
autor: cactus
Żeby nie dublować podpinam się pod temat.

Jakie koła do 400zł?
Drogi dobrej i średniej jakości.
Jazda tylko po suchym.
Waga 90kg.
Tempest 100

Jaka jest różnica pomiędzy Jets a Elite?

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 1:27
autor: Pinnhead
Ze sklepu Zico:
"Nowy model "Elite" jest lżejszy od poprzednika "Jets" o około 5 gram."

Pisząc akurat w tym temacie, wydaje mi się że wiesz już jakie kółka chcesz. Chciałbyś tylko rozwiać wątpliwości? Jak się nie przejedziesz to się nie dowiesz na 100% a to co miałem do napisania o tych kołach, już wyżej napisałem. Ja osobiście polecam Jetsy. Tylko chyba twardość bym wybrał na deczko większą.

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 1:39
autor: fantango
Dzieki za odpowiedzi,
Kusi mnie zeby wziac te czerwone dwuwarstwowe, jakie lozyska warto w nie wpakowac? Teraz jezdze na ILQ7 ale chce sobie zostawic je na deszcz.

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 2:21
autor: cactus
No właśnie chyba musiałbym brać coś twardszego a nie jestem pewien jak czułbym się na różowych kołach ;/

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 2:24
autor: Pinnhead
Dlatego moje kisielki są niebieskie ;)

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 2:38
autor: cactus
Pinnhead 5g na kółku to chyba żadna różnica. No chyba że niższa waga wynika z tego że mają inny profil - Elite mają 22mm szerokości, nie wiem jak Jetsy?

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 4:34
autor: zico
Elite są 22mm i 24mm, ale na 22mm tylko 100mm i 110mm, jest inna jazda, szczególnie na większych prędkościach.
Jetsy do wszystkiego.

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 4:39
autor: cactus
A jaką twardość poleciłbyś dla 90kg?

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 7:11
autor: Pinnhead
Chodzi ci o grubość koła? To Jetsonowie mają 24mm

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 8:04
autor: zico
cactus pisze:A jaką twardość poleciłbyś dla 90kg?
Niestety... Różowe!

Re: AM Wing

: wt maja 20, 2014 9:54
autor: cactus
Purpurowe za twarde? Hmmm.. Musze przytyć!

Ma ktoś jakąś fotke jak te różowe wyglądają w szynie?