roleczki for me :)

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

agacia
Posty: 1
Rejestracja: ndz maja 09, 2010 12:02
Jeżdżę od: 02 maja 1997

roleczki for me :)

Post autor: agacia » ndz maja 09, 2010 12:06

Witam!
Poszukuję dla siebie jakichś rolek.
Nie jestem początkującą, bo na rolkach jeżdżę już z 13 lat, tylko miałam dłuższą przerwę (2lata), i teraz chcę sobie zakupić jakieś nowe rolki do takiej szybszej jazdy.
Kiedyś jeździłam na łyżworolkach firmy BAUER, jak je kupowałam x lat temu to były wtedy najlepsze, jednak wiadomo, już się wysłużyły i są teraz o wiele lepsze firmy i modele.
Do tego technika sporo teraz poszła naprzód, i już się zbyt wiele na tym nie znam i nie wiem na jakich się skupić... Zawsze lubiłam szybką jazdę, i chciałabym właśnie takie rolki dzięki którym będę mogła poczuć wiatr we włosach ;) (większe kółka itd - bo te moje stare mają strasznie malutkie kółeczka, choć są to rolki do jazdy rekreacyjnej) mój budżet wynosi 400zł, nie wiem czy to sporo, czy mało, ale wydaje mi się, że jak na rolki to wystarczająca kwota :)

Z góry dziękuję za wszelkie odpowiedzi ^^

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963
Rejestracja: śr stycznia 28, 2004 8:53
Moje rolki: SR Tarrega
Jeżdżę od: 12 sty 1994
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: roleczki for me :)

Post autor: zico » ndz maja 09, 2010 11:21

Witam,

potrzebujesz czegoś, co lepiej będzie trzymało Tobie stopy. Jeśli jeszcze wchodzisz w jazdę ciut szybszą, to musisz liczyć na większy wydatek.
Sens mają rolki z dobrym trzymaniem stopy i kółkami np. 84mm lub nawet może 90mm. Np. model Activa 2009 czy Activa XT spełniają te wymogi idealnie.
Serdecznie pozdrawiam,
Jakub "Zico" Ciesielski
http://www.wrotkarstwo.pl - jazda na rolkach: Twoje pierwsze źródło informacji