K2 ALEXIS czy to dobry wybór?

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

monia30
Posty: 7
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 3:08
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: WARSZAWA

K2 ALEXIS czy to dobry wybór?

Post autor: monia30 » ndz maja 06, 2007 3:40

Witam serdecznie,
Jestem początkująca zarówno na forum jak i w jeździe na rolkach :D

Przeczytałam już chyba wszystkie niezbędne informację i porady, przejżałam forum i zwiedziłam parę sklepów... Chciałabym zakupić dobre rolki do jazdy fitnesowej. Kierując się wszystkimi wskazówkami mój wybór padł na K2 Alexis
http://k2sports.pl/?co=kolekcje&sprzet= ... _modelu=51

Proszę o fachową radę czy rolki którę wybrałam są dobre i odpowiednie?

pnw22
Pięciokółkowiec 84mm
Posty: 238
Rejestracja: śr lutego 08, 2006 6:51

Post autor: pnw22 » ndz maja 06, 2007 3:47

Bardzo dobry wybor,dobra wentylacja i dobra ploza no i kolka terz.

monia30
Posty: 7
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 3:08
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: WARSZAWA

K2 ALEXIS czy to dobry wybór?

Post autor: monia30 » ndz maja 06, 2007 4:13

Bardzo dziekuje :lol:
Z opisu rolek wynika że parametry mają dobre, mam jednak wątpliwość czy są odpowiednie dla początkującego amatora... :roll: Choć przyznam że śmigając po sklepie wydawały się bardzo przyjazne :wink:
W przeciwieństwie do innych mierzonych (Fila czy Rollerblade) te posiadają wygodne wiązanie i najważniejsze wygodny but!

pnw22
Pięciokółkowiec 84mm
Posty: 238
Rejestracja: śr lutego 08, 2006 6:51

Post autor: pnw22 » ndz maja 06, 2007 5:02

Z biegiem czasu sie do nich na pewno przyzwyczaisz i powiesz ze one sa za powolne i przejdziesz na speed.Cena i Firma robi swoje.

monia30
Posty: 7
Rejestracja: ndz maja 06, 2007 3:08
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: WARSZAWA