[Ostrów Wielkopolski] szukam rolkarzy

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

Regulamin forum
Każdy nowy temat rozpoczynamy od podania nazwy miejscowości w nawiasie, ewentualnie daty, informacji lub zapytania np. [Poznań] 02.04.2007 godz. 10:00 trening na Malcie! lub [Kraków] szukam rolkarzy jeżdżących freestyle slalom.
Pogma
Posty: 4
Rejestracja: wt kwietnia 06, 2010 9:36
Moje rolki: Mechanics PW 125B
Jeżdżę od: 04 kwie 2010
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski

[Ostrów Wielkopolski] szukam rolkarzy

Post autor: Pogma » śr kwietnia 07, 2010 10:17

Witam. Jestem z Ostrowa Wielkopolskiego. Szukam osób chętnych do wspólnych wypadów na rolki. Zaczyna sie robić ciepło, więc fajnie jest pobyć na świeżym powietrzu. Może ktoś zna jakieś fajne miejsca do rolkowania? Jestem początkującą osobą, ale staram się być coraz lepsza. Osoby chętne do wspólnej jazdy proszę pisać w tym wątku.

Nimloth
Posty: 9
Rejestracja: wt marca 10, 2009 8:03
Moje rolki: nie pytać bo wstyd ;/
Jeżdżę od: 07 sie 2009
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski \\ Poznań

Re: [Ostrów Wielkopolski] szukam rolkarzy

Post autor: Nimloth » pn kwietnia 19, 2010 10:32

Hm w wakacje po zakończeniu semestru letniego i powrocie do pięknego miasta Ostrowa jestem chętny.

A do jazdy za dużo miejsc takich nie ma... w sumie możesz spróbować jak będzie pusto w Parku Miejskim albo na 3-go Maja, a takim stałym miejscem gdzie nie najgorsze warunki są to parking Tesco na Strzeleckiej i w tych samych rejonach okolice Orlika pod Kozim Borkiem.

Casperek_
Posty: 5
Rejestracja: śr kwietnia 28, 2010 9:58
Moje rolki: Rollerblade Crossfire XR
Jeżdżę od: 05 maja 2010
Lokalizacja: Ostrów Wlkp. / Poznań

Re: [Ostrów Wielkopolski] szukam rolkarzy

Post autor: Casperek_ » wt maja 11, 2010 11:02

Witam ;)