jazda agresywna?

Jazda agresywna - podstawy, informacje, filmy, zdjęcia / The basis of inline aggresive skating, information, photos, videos

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

panda
Posty: 1
Rejestracja: ndz lipca 08, 2007 10:27
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

jazda agresywna?

Post autor: panda » ndz lipca 08, 2007 10:53

Siemka jestem Aga i zaczęłam sie interesować rolkami-zwłaszcza jazdą agresywna :) Chciałam sie dowiedzieć od czego najlepiej zacząć? Jestem początkująca, a zależy mi żeby nauczyć sie dobrze jeździć robić triki..ale do tego jeszcze długa droga^^ :P aha czy jest ktoś może z Wrocławia, żeby ze mną pojeździć i może czegoś nauczyć? :D
Beautful life
Sweety smile
crazy dreamer
I'm the winner ;*

rosomac
Posty: 1
Rejestracja: wt lipca 17, 2007 2:35

Post autor: rosomac » wt lipca 17, 2007 3:06

witam ! :) .. jesli jeszcze nie masz rolek i nie chcesz na nie duzo wydac to polecam Ci USD realm.. wprawdzie na rolkach jezdzilem w zyciu dopiero dwa razy, ale z tego co sie podowiadywalem i z tego jak sie prezentuja (kupilem 2 tygodnie temu) to chyba najlepszy wybor jesli chce sie miec nowe rolki, rzeczywiscie nadajace sie do do jazdy agresywnej, gdy nie ma sie znacznych funduszy na zakup.. mozna je dostac w polskich sklepach internetowych za okolo 360pln.. nie bylbym w stanie niczego Cie nauczyc bo sam dopiero zaczalem, ale jakbys potrzebowala towarzystwa do nauki we wroclawiu to daj znac (rosomac19@wp.pl), bo nie mam znajomych ktorzy by sie w to bawili, a samemu nie tak fajno :)

pts
Czterokółkowiec
Posty: 59
Rejestracja: pt maja 19, 2006 10:16

Post autor: pts » pt sierpnia 31, 2007 4:17

Realmy to odpowiedni sprzęt do nauki za stosunkowo niską cenę.
Jeżeli jesteś z wrocławia macie tam świetny kryty skatepark na którym są instruktorzy którzy napewno chetnie ci pomogą w nauczeniu sie podstaw.
Tu jest link do strony parku: http://www.zajezdnia31.pl