Witam
Mam pytanko techniczne:
Czy próbował ktoś jeździć na dwóch rodzajach twardości kółek?? Tzn. dwa środkowe koła o twardości 84A natomiast dwa skrajne 80A. Ma może to znaczenie w slalomie?? Może poprawi zwrotność (przednie kółko szybciej się zużyje??) Może spowoduje to większe zużycie kół wewnętrznych?
Jak ktoś testował takie ustawienie 80A-84A-84A-80A to proszę o info>
Pozdrawiam
Jacek
Zestawienie różnych twardości kółek na szynie ??
Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave
- bobik
- Czterokółkowiec
- Posty: 67
- Rejestracja: ndz listopada 09, 2008 9:07
- Jeżdżę od: 02 sty 2010
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Re: Zestawienie różnych twardości kółek na szynie ??
Witam
http://img205.imageshack.us/img205/7084/szkicrolki.jpg
Ale jednak powróciłem do wszystkich kółek 84A.
Pozdrawiam
Jacek
http://img205.imageshack.us/img205/7084/szkicrolki.jpg
Ale jednak powróciłem do wszystkich kółek 84A.
Pozdrawiam
Jacek
Re: Zestawienie różnych twardości kółek na szynie ??
To chyba dobry pomysł wrócić do kółek jednakowej twardości. Ja kiedyś miałem właśnie takie zestawienie 80a-84a-84a-80a. Wynikało to z chwilowego braku kółek slalomowych. Nie zaobserwowałem szybszego ścierania się kołek zewnętrznych i większej zwrotności. Jedyne co zauważyłem, to troszkę lepsza przyczepność i sporo gorsze toczenie przy jeździe na przednim/tylnym kółku. Z tego powodu, jak tylko miałem możliwość, przerzuciłem się na wszystkie koła 84a.