ochraniacze Rolerblade vs Seba

Bezpieczeństwo w jeździe na wrotkach (rolkach / rolki)
Inline skating safety

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

crom28
Czterokółkowiec
Posty: 61
Rejestracja: pn sierpnia 26, 2013 10:11
Moje rolki: RB Tempest 110
Jeżdżę od: 02 kwie 2008
Lokalizacja: Piła

ochraniacze Rolerblade vs Seba

Post autor: crom28 » śr lipca 30, 2014 10:15

witam,
nadszedł czas wymiany ochraniaczy na nowe i chciałem poprosić o radę wyborze.
Jestem zaawansowanym amatorem, jazda rekreacyjna-szybka, mają być wygodne do noszenia i zakładania (również na spodnie) oraz mocno oddychające.

Dotąd miałem zwykłe proste ochraniacze na szerokiej opasce wokół kolana/łokcia, i były ok z tym że ciężko się je zakładało/zdejmowało i zawsze po jeździe kolana i ochraniacze były mokre. Chciałbym aktualnie coś lepszego, więc zastanawiam się nad dwoma droższymi modelami:
- Rollerblade Pro/Lux http://www.mr-sport.pl/upload/nowe_BR/a ... k-tile.jpg
- lub SEBA http://uk.nomadeshop.com/SEBA-PACK-3-PR ... 0-8180.jpg
Może ktoś z Was używał i mógłby podzielić się wrażeniami?

A może macie jakieś inne sprawdzone ochraniacze?
RB Crossfire 90 --> SKIKE v07/120 --> RB Tempest 110

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963
Rejestracja: śr stycznia 28, 2004 8:53
Moje rolki: SR Tarrega
Jeżdżę od: 12 sty 1994
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: ochraniacze Rolerblade vs Seba

Post autor: zico » śr lipca 30, 2014 10:46

Rollerblade Pro ma świetne nadgarstki, Seba z kolei ma świetne kolana oraz łokcie.
Serdecznie pozdrawiam,
Jakub "Zico" Ciesielski
http://www.wrotkarstwo.pl - jazda na rolkach: Twoje pierwsze źródło informacji
http://www.zicoracing.com - sklep z rolkami

kamilspider
Czterokółkowiec
Posty: 97
Rejestracja: pt maja 02, 2014 10:34
Moje rolki: FR1, High.

Re: ochraniacze Rolerblade vs Seba

Post autor: kamilspider » śr lipca 30, 2014 10:55