Zakup Rolek Rekreacyjnych

Jesteś początkujący? Nie wiesz jakie wrotki (rolki) wybrać? Śmiało pytaj - serdecznie zapraszamy! :) / Hardware help desk for beginners inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

kasiekmotyczka
Posty: 2
Rejestracja: sob lipca 07, 2012 9:20

Zakup Rolek Rekreacyjnych

Post autor: kasiekmotyczka » sob lipca 07, 2012 9:34

Witam,
nie chce zakładać nowego tematu, żeby nie śmiecić na forum, więc podbijam ten. Upatrzyłam sobie 2 modele rolek dla mnie i dla 5 letniego dziecka. Napiszcie swoje zdanie. Czy w tej cenie są o.k. czy może za tą kwotę kupię coś lepszego. Albo może lepiej dołożyć jakieś max, 30-50 zł i kupić inne. Proszę Was bardzo o radę, wiele lat jeździłam na łyżwach i na rolkach też potrafię ale nigdy nie miałam swoich i jestem zupełnie zielona w tym temacie.
Oto mój wybór:
dla dzieciaka
ROLKI FILA X-ONE PRO 7 R.M- 240 zł, są tańsze FILA X-ONE 7 ZA 200 ZŁ ale wyglądają jakoś tak strasznie plastikowo.(<nie podajemy linków>/rolki-fila-x-one-pro- ... 92656.html)
dla mnie:
FILA PRIMO ALU ROZM. 42,5 [8,5] 350 zł (<nie podajemy linków>/rolki-fila-primo-alu- ... 92632.html)

No i jeszcze jedna sprawa. Jako, że na razie nie damy radu kupić 3 par rolek te moje z doskoku (rzadko ale na pewno się zdarzy) chciałby używać mąż. Stopę ma trochę szerszą i tęższą no i nie wiem czy to dobry pomysł żebyśmy sobie pożyczali rolki. Bo na niego mogą być takie w sam raz, na pewno sam kupiłby sobie 43 a nie 42,5 no a chyba jest ryzyko, że się rozbiją i na mojej stopie będą później latały.

Awatar użytkownika
Doody
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 980
Rejestracja: ndz maja 15, 2011 7:59
Moje rolki: SEBA FR2 + HC / PS R4
Jeżdżę od: 01 maja 1993
Lokalizacja: Toruń
Kontakt:

Re: Zakup Rolek Rekreacyjnych

Post autor: Doody » ndz lipca 08, 2012 12:36

Dla dziecka mogą być choć moim zdaniem lepsze są Rollerblade Spitfire S.