22.9.2007 Wrocław - długodystansowe MP w jeździe szybkiej

Mistrzostwa Polski, Grand Prix Polski oraz Puchar Polski - historia, wyniki, galerie.

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

Regulamin forum
Wszystkie posty w tym dziale dotyczą zawodów jazdy szybkiej na rolkach. Prośba o wpisywanie nowych tematów wg zasady: data, miejsce, rodzaj wyścigu, czego temat dotyczy, np. "2009.09.19 Berlin Marathon - gdzie odebrać pakiet?", "2009.05.12-13 Poznańska Majówka - galeria zdjęć".
Jacek.B
Ścigant 4x100mm
Posty: 290
Rejestracja: pn maja 15, 2006 9:40

22.9.2007 Wrocław - długodystansowe MP w jeździe szybkiej

Post autor: Jacek.B » wt sierpnia 07, 2007 1:25

źródło: Polski Związek Sportów Wrotkarskich

Prawda to ? Wstępnie coś słyszałem, ale myślałem, że rozeszło się po
kościach.

kmieto7

Post autor: kmieto7 » wt sierpnia 07, 2007 1:29

Tak to prawda i z tego co wiem to organizuje to MKS CUPRUM 59-300 Lubin ul. Sybiraków 11 dolnośląskie 8)

Jacek.B
Ścigant 4x100mm
Posty: 290
Rejestracja: pn maja 15, 2006 9:40

Post autor: Jacek.B » wt sierpnia 07, 2007 1:33

kmieto7 pisze:Tak to prawda i z tego co wiem to organizuje to MKS CUPRUM 59-300 Lubin ul. Sybiraków 11 dolnośląskie 8)
Bardzo mnie to cieszy. Dzięki temu mamy bezproblemowy wstęp na
tor. Taka ogólna przychylność dla rolkarzy. Wrocławianie mają naprawdę
miodnie z tym torem. Oczywiście nie każdy ma blisko, ale nas tam lubią.

Awatar użytkownika
Piotr B
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 1839
Rejestracja: czw listopada 18, 2004 8:00
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Dębno

Post autor: Piotr B » wt sierpnia 07, 2007 1:53

Naprawdę super :wink: a napisz jeszcze ile okrązęń trezba zrobic na tym torze aby przejechać maraton? 50 a może 60 ?

Jacek.B
Ścigant 4x100mm
Posty: 290
Rejestracja: pn maja 15, 2006 9:40

Post autor: Jacek.B » wt sierpnia 07, 2007 2:09

Piotr B pisze:Naprawdę super :wink: a napisz jeszcze ile okrązęń trezba zrobic na tym torze aby przejechać maraton? 50 a może 60 ?
To tor dla samochodów, driftu i dla kartingów. Nie ma długości trasy,
zależy od od wybranej drogi. Niestety część nawierzchni to beton
pozostały po bazie paliwowej (to okolice lotniska i jednostki wojskowej).
beton jest trochę nierówny. Miła trasa po asfalcie, z możliwie małą ilością
skrętów ma 1.06 do 1.4 km. Ale dla potrzeb zawodów na 100% da się
wymyślić coś dłuższego, z wykorzystaniem betonu. Ogólnie nie należy
się tam spodziewać dobrych wyników, bo zakręty muszą występować w
dużych ilościach i są ostrzejsze niż uliczne.

Niestety prezentacja oszukuje, główna prosta jest ze starego betonu.

Awatar użytkownika
PeterCave
Redaktor wrotkarstwo.pl
Posty: 1486
Rejestracja: wt kwietnia 05, 2005 4:29
Jeżdżę od: 09 kwie 2005
Lokalizacja: Swarzędz
Kontakt:

Post autor: PeterCave » wt sierpnia 07, 2007 3:51

Nie wiem czy uda się zrobić pętle dłuższe niż 1 km... Taka trasa, którą często jeździmy ma ponad 1 km, ale tak ostre zakręty (jak ten w prawo) są niedopuszczalne.
Jedno jest pewne, będzie ciężko, ciasno i niebezpiecznie...
Pozdrawiam Piotrek

Jacek.B
Ścigant 4x100mm
Posty: 290
Rejestracja: pn maja 15, 2006 9:40

Post autor: Jacek.B » wt sierpnia 07, 2007 4:07

PeterCave pisze:Nie wiem czy uda się zrobić pętle dłuższe niż 1 km... Taka trasa, którą często jeździmy ma ponad 1 km, ale tak ostre zakręty (jak ten w prawo) są niedopuszczalne.
Jedno jest pewne, będzie ciężko, ciasno i niebezpiecznie...
Przy wykorzystaniu odcinków betonowych ten 1 km to nie problem, ale
jakość tego betonu i połączeń z asfaltem to spory problem. Przy okazji,
jak powinno wyglądać zaplecze socjalne w takich zawodach ?

Awatar użytkownika
WFH
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 2994
Rejestracja: pt marca 25, 2005 11:57
Moje rolki: Cavalli
Jeżdżę od: 01 cze 1995
Lokalizacja: STO(L)ICA
Kontakt:

Post autor: WFH » wt sierpnia 07, 2007 4:21

PeterCave pisze:Nie wiem czy uda się zrobić pętle dłuższe niż 1 km... Taka trasa, którą często jeździmy ma ponad 1 km, ale tak ostre zakręty (jak ten w prawo) są niedopuszczalne.
Jedno jest pewne, będzie ciężko, ciasno i niebezpiecznie...
Myśle, że akurat zakręty w prawo nie bedą przeszkodą(nawet ostre). Szkoda, że nie ma możliwości zrobienia większej pętli...Bo myśle, że będzie sporezamieszanie z liczeniem okrążeń. A po zeszłorocznym maratonie w Łomży możemy być raczej pewni, że akurat o bezpieczeństwozawodników to PZSW się zbytnio nie martwi...

Awatar użytkownika
Marek
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 782
Rejestracja: czw marca 17, 2005 9:31
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Marek » śr sierpnia 08, 2007 8:26

ale tak ostre zakręty (jak ten w prawo) są niedopuszczalne.
:twisted: :twisted: :twisted:

Awatar użytkownika
romanwrotkarz
Ścigant 4x110mm
Posty: 366
Rejestracja: pt września 08, 2006 9:33
Jeżdżę od: 25 gru 1959
Lokalizacja: Ząbki
Kontakt:

Regulamin MP długodystansowych

Post autor: romanwrotkarz » ndz sierpnia 26, 2007 1:15

Co mówi regulamin na temat liczenia okrążeń? Powinny być champion-chipy i elektroniczny pomiar czasu. Ale i tak zawodnik w ferworze walki moze się pogubić w liczeniu okrążeń, nie mówiąc już o sędziach, którzy zwyczjnie się gubią w rachunkach. :cry: Doświadczyłem tego kilka razy na triathlonach i maratonach. Ciekawe jak bedą interpretowane duble. Bo jeśli będzie odpadanie, to ja się nie pisze na taki maraton. A 1km na maratonie to łatwo stracić, szczególnie jak się któraś strona licząca pomyli. Podejrzewam, że będzie totalny chaos.
Są powżne, porządne tory, jak np Tor Kielce czy Tor Poznań, z długimi pętlami i lepszym asfaltem. Niestety nie mam szczegółowych danych. Może ktoś z forumowiczów testował te tory? :?: :?:

Awatar użytkownika
WFH
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 2994
Rejestracja: pt marca 25, 2005 11:57
Moje rolki: Cavalli
Jeżdżę od: 01 cze 1995
Lokalizacja: STO(L)ICA
Kontakt:

Re: Regulamin MP długodystansowych

Post autor: WFH » pn sierpnia 27, 2007 7:41

romanwrotkarz pisze:Co mówi regulamin na temat liczenia okrążeń? Powinny być champion-chipy i elektroniczny pomiar czasu. Ale i tak zawodnik w ferworze walki moze się pogubić w liczeniu okrążeń, nie mówiąc już o sędziach, którzy zwyczjnie się gubią w rachunkach. :cry: Doświadczyłem tego kilka razy na triathlonach i maratonach. Ciekawe jak bedą interpretowane duble. Bo jeśli będzie odpadanie, to ja się nie pisze na taki maraton. A 1km na maratonie to łatwo stracić, szczególnie jak się któraś strona licząca pomyli. Podejrzewam, że będzie totalny chaos.
Są powżne, porządne tory, jak np Tor Kielce czy Tor Poznań, z długimi pętlami i lepszym asfaltem. Niestety nie mam szczegółowych danych. Może ktoś z forumowiczów testował te tory? :?: :?:
Też jestem pewny, że będzie straszne zamieszanie i chaos...A co do innych torów to chyba obecne kierownictwo PZSW nie ma tam znajomych :twisted:

Awatar użytkownika
Piotr B
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 1839
Rejestracja: czw listopada 18, 2004 8:00
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Dębno

Re: Regulamin MP długodystansowych

Post autor: Piotr B » śr sierpnia 29, 2007 2:13

WFH pisze:
romanwrotkarz pisze:Co mówi regulamin na temat liczenia okrążeń? Powinny być champion-chipy i elektroniczny pomiar czasu. Ale i tak zawodnik w ferworze walki moze się pogubić w liczeniu okrążeń, nie mówiąc już o sędziach, którzy zwyczjnie się gubią w rachunkach. :cry: Doświadczyłem tego kilka razy na triathlonach i maratonach. Ciekawe jak bedą interpretowane duble. Bo jeśli będzie odpadanie, to ja się nie pisze na taki maraton. A 1km na maratonie to łatwo stracić, szczególnie jak się któraś strona licząca pomyli. Podejrzewam, że będzie totalny chaos.
Są powżne, porządne tory, jak np Tor Kielce czy Tor Poznań, z długimi pętlami i lepszym asfaltem. Niestety nie mam szczegółowych danych. Może ktoś z forumowiczów testował te tory? :?: :?:
Też jestem pewny, że będzie straszne zamieszanie i chaos...A co do innych torów to chyba obecne kierownictwo PZSW nie ma tam znajomych :twisted:
niech kierownioctwo PZSW zglosi sie do Debna, my byc może bez znajomosci zrobimy MPolski.

Awatar użytkownika
WFH
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 2994
Rejestracja: pt marca 25, 2005 11:57
Moje rolki: Cavalli
Jeżdżę od: 01 cze 1995
Lokalizacja: STO(L)ICA
Kontakt:

Re: Regulamin MP długodystansowych

Post autor: WFH » śr sierpnia 29, 2007 2:28

Piotr B pisze: niech kierownioctwo PZSW zglosi sie do Debna, my byc może bez znajomosci zrobimy MPolski.
Musicie najpierw nawiązać prywatne znajomości, to może będziecie mieli szanse...Niestety tak to wygląda...

Awatar użytkownika
admiral
Pięciokółkowiec 80mm
Posty: 182
Rejestracja: pn maja 08, 2006 11:43
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Poznań

Re: Regulamin MP długodystansowych

Post autor: admiral » śr sierpnia 29, 2007 2:32

WFH pisze:
Piotr B pisze: niech kierownioctwo PZSW zglosi sie do Debna, my byc może bez znajomosci zrobimy MPolski.
Musicie najpierw nawiązać prywatne znajomości, to może będziecie mieli szanse...Niestety tak to wygląda...
Ale taka prywatna znajomośc to pewnie droga jest :twisted: :wink:

Awatar użytkownika
Piotr B
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 1839
Rejestracja: czw listopada 18, 2004 8:00
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Dębno

Re: Regulamin MP długodystansowych

Post autor: Piotr B » śr sierpnia 29, 2007 4:13

WFH pisze:
Piotr B pisze: niech kierownioctwo PZSW zglosi sie do Debna, my byc może bez znajomosci zrobimy MPolski.
Musicie najpierw nawiązać prywatne znajomości, to może będziecie mieli szanse...Niestety tak to wygląda...
Bartek, my na szczęście nic nie musimy, a jeśli PZSW chce to oczekuję wiadomosci na pw

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mistrzostwa Polski, Grand Prix Polski oraz Puchar Polski - historia, wyniki, galerie.”