jazda z dzieckiem w wózku

Pytania początkujących i rekreacyjnych wrotkarzy / help desk for beginners and recreational inline skaters

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

alina
Posty: 4
Rejestracja: sob marca 29, 2008 9:09
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Warszawa

jazda z dzieckiem w wózku

Post autor: alina » sob marca 29, 2008 9:32

Witam, jestem początkująca i z bardzo długą przerwą od ostatniej nieudolnej jazdy :D
Bardzo chciałabym jeździć dobrze na rolkach, a że mam małe dziecko, postanowiłam jeździć z nim w wózku trójkołowym.
Może jest tu osoba, która spotkała się z czymś takim i może podzielić się ze mną doświadczeniem?
Bardzo dużo takich osób widziałam kiedyś w Niemczech i wtedy właśnie zapragnęłam w ogóle jeździć.
I dodatkowe pytanie, ile razy widziałam kogoś na rolkach, tyle razy był to ktoś bez kasku i ochraniaczy. Czy ja jestem jakaś przewrażliwiona na tym punkcie, bo ja zawsze w komplecie jeżdżę, mimo że śmiesznie wyglądam :D

Awatar użytkownika
zico
Admin
Posty: 8963
Rejestracja: śr stycznia 28, 2004 8:53
Moje rolki: SR Tarrega
Jeżdżę od: 12 sty 1994
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: jazda z dzieckiem w wózku

Post autor: zico » sob marca 29, 2008 9:34

alina pisze:Czy ja jestem jakaś przewrażliwiona na tym punkcie, bo ja zawsze w komplecie jeżdżę, mimo że śmiesznie wyglądam :D
I bardzo dobrze czynisz :)

:thumright:
Serdecznie pozdrawiam,
Jakub "Zico" Ciesielski
http://www.wrotkarstwo.pl - jazda na rolkach: Twoje pierwsze źródło informacji
http://www.zicoracing.com - sklep z rolkami

Awatar użytkownika
Agent_L
Szybszy niż Chuck Norris na 4x100mm
Posty: 565
Rejestracja: wt lipca 17, 2007 12:36
Jeżdżę od: 01 sie 2007
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: jazda z dzieckiem w wózku

Post autor: Agent_L » ndz marca 30, 2008 12:04

Ochraniacze ważne a w wózku hamulec - taki jak w rowerze.
Powerslide Cell 2006 /44 + Salomon Pilot V10 ?2004? /45
Kontakt : 505614321, PMy czytam rzadko : )
rolkowa mapka Warszawy

mpszyman
Posty: 1