Re: 100 vs 110
: pn września 15, 2008 11:10
Wojtek45,
Ale czemu? Łapałeś zadyszkę? Przetrenowanie?
Ale czemu? Łapałeś zadyszkę? Przetrenowanie?
Wszystko o wrotkarstwie - istniejemy od 2004 r. Zapraszamy do jeżdżenia razem z nami!
http://www.wrotkarstwo.pl/forum/
Męczę temat, bo m.in. właśnie przykład Ariela mnie zastanawia - nie jest ciężki, a tak zasuwa, że wszyscy wiążemy krawaty z języka, żeby się za nim utrzymać. Ja z nim jeżdżę od tego sezonu, nie wiem jak było wcześniej, gdy miał 100mm.bj43 pisze: Reasumując - osoby ciężkie zauważą różnicę pomiędzy kółkami 100 a 110 mm, a osoby lekkie nie.
Ciekawe gdzie były robione te testyAndrzej pisze:Jeśli jednak masz jakis odcinek (6 km) który jedziesz na maxa (kilka razy) i robisz podobny czas a potem zmieniasz koła z 100 na 110 i jesteś szybszy to chyba można powiedzieć że wiem ze jestem szybszy ?xspeedy pisze:tak jak pisalem, ostatecznie nikt nie wie czy jest na 110 mm szybszy cze nie, ja mysle ze tylko niewielu top atletow jet na 110mm naprawde szybszych, co nie znaczy ze nowinki techniczne i technika jazy juz niedlugo tego nie zmiena. Czas pokaze.
Darek
Test robiony w porównywalnych warunkach, w obu przypadkach koła były nowe.
W jaki sposób weryfikujesz czy dana rzecz (której jeszcze nie używałeś) jest dla Ciebie lepsza, pomaga Ci być szybszym? Testując na sobie, bądź pytając innych...xspeedy pisze:jesli jestes pewien ze na 110mm jestes szybszy to wystartuj na nich na Berlin Marathon, tylko tak mozna stwierdzic realna roznice, 6km po prostej to fajna traska aby troche sie pobawic. Wyscig sie sklada z caglych sprintow, a w takich warunkach 100mm sie brdziej sprawdzaja. Po co komu sprzet ktory sie w warunkach wyscigow nie sprawdzaja? Ja wydaje tylko na to pienadze co mi pomaga byc szybszym.
Darek
U mnie na balkonieMarek pisze: Ciekawe gdzie były robione te testy
xspeedy pisze:Ja wydaje tylko na to pienadze co mi pomaga byc szybszym.
xspeedy pisze:jesli jestes pewien ze na 110mm jestes szybszy to wystartuj na nich na Berlin Marathon, tylko tak mozna stwierdzic realna roznice.
Jadę. Obiecałem że będę robił zdjęcia. Darkowi (Xspeddy) też chętnie zrobie tylko musi podesłać numer startowy i pokazać strój w jakim pojedzieToudi pisze:Andrzej!
Też nie jedziesz do Berlina?
Zapraszam do mnie, obejrzymy w telewizji.
Bezpieczeństwo zapewnione mam krzesła z grubej sklejki - pełny tył i spód.
Dokładnie o to mi chodzi. Dla pasjonata, sugestie innych, bądź testowanie samemu, wchodzi w grę. Pan/Pani XXXXX nie dostaną sprzętu od PS, RB, MPC, Mattera, czy innej firmy tylko dlatego, że jeżdżą w maratonach. Nie pisałem tego odnośnie Ciebie, bo jak wspomniałeś trenujesz w klubie, chodziło mi o zwykłego "zjadacza chleba" (bez obrazy nikogo )xspeedy pisze:jest nas 150 osob w klubie, dzieki temu nie wszyscy musimy robic te same bledy, niezaleznie od tego kozystamy raz kiedy ze sprzetu testowego sponsorow.
Darek
To dobry pomysł. Szkoda, że do moich szyn nie mieszczą się kółka 110 mm, bo niewątpliwie bym to sprawdził. Ponadto sądzę, że przy dłuższej szynie i większych kółkach łatwiej byłoby pokonywać wyżłobienia w asfalcie zrobione przez ciężarówki (patrz avatar xspeedy). Nie byłem jeszcze w Berlinie na maratonie, czy cała trasa tak wygląda? Macie wypracowaną metodę jazdy wzdłuż asfaltowych kolein? Bardzo się z nimi męczyłem w Poznaniu i Krakowie. Byłem prawie pewien, że w Berlinie ich nie będzie.xspeedy pisze:jesli jestes pewien ze na 110mm jestes szybszy to wystartuj na nich na Berlin Marathon, tylko tak mozna stwierdzic realna roznice, 6km po prostej to fajna traska aby troche sie pobawic. Wyscig sie sklada z caglych sprintow, a w takich warunkach 100mm sie brdziej sprawdzaja. Po co komu sprzet ktory sie w warunkach wyscigow nie sprawdzaja? Ja wydaje tylko na to pienadze co mi pomaga byc szybszym.
Darek
U mnie na balkonieAndrzej pisze:Marek pisze: Ciekawe gdzie były robione te testy