Bardzo potrzebna pomoc!

Zanim kupisz - zapytaj, przeczytaj o sprzęcie do jazdy na wrotkach (rolkach / rolki)
Dział tylko o jeździe fitness i szybkiej.
Place to talk about skates, wheels, bearings. Only for fitness and speed inline skating

Moderatorzy: MirekCz, null, PeterCave

volsik
Posty: 3
Rejestracja: pt maja 27, 2011 9:56
Jeżdżę od: 02 sty 2010

Bardzo potrzebna pomoc!

Post autor: volsik » pt maja 27, 2011 10:26

hej :) jestem amatorka jazdy na rolkach, miałam je na nogach raptem z 5 razy ale dosyć intensywnie. spodobało mi sie od pierwszego kontaktu (z rolkami, nie z podłożem :d) ostatnio zrobiłąm błąd- kupiłam tanie rolki uzywane przez internet i okazało się, że jazda na nich jest praktycznie niemożliwa, są bardzo zniszczone. teraz próbuje to odkręcić, ale pewnie strace tylko pieniądze a rolki będą leżeć w kącie. Mam więc prośbę do wszystkich ludzi dobrego serca- POMOCY!:) Szukam rolek nie na jeden sezon, dobrej firmy. Znalazłąm pare propozycji, pomożecie? :)

http://www.<-------->/p/16893,204/rolki- ... llerblade/
http://www.<-------->/p/16679,204/rolki- ... ne-spokey/
http://<-------->/rolki-rollerblad ... 011-id-943
<nie podajemy linków>/rolki-regulowane-spok ... 15271.html
<nie podajemy linków>/rolki-damskie-spartan ... 68706.html
<nie podajemy linków>/rolki-rekreacyjne-vib ... 80964.html
<nie podajemy linków>/rolki-action-team-alu ... 89241.html
<nie podajemy linków>/rolki-lyzworolki-firm ... 80625.html

z góry dziękuję:)

Awatar użytkownika
Toudi
Prześcignął Chuck`a...
Posty: 1974
Rejestracja: pn września 18, 2006 12:13
Jeżdżę od: 02 sty 2010
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Bardzo potrzebna pomoc!

Post autor: Toudi » pt maja 27, 2011 10:31

Ludzie!!!
No co wy?!?!?!
Dlaczego nikt nie pisze????
Pomoc jest potrzebna!!!
Pilnie!!!
Pozdrawiam
Piotr

Awatar użytkownika
Adi01
Czterokółkowiec bez hamulców
Posty: 103
Rejestracja: pt sierpnia 20, 2010 7:01
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Re: Bardzo potrzebna pomoc!

Post autor: Adi01 » sob maja 28, 2011 7:27