Taka klamra owszem super rozwiązanie jeśli chodzi o komfort zapinania, ale niestety niszczy szybko paski, które w niektórych modelach są mega drogie (np. Twister III). I to wiele osób może o tym coś powiedzieć.Herb pisze: klamra z pompką umieszczoną wysoko po zewnętrznej stronie buta. Rzep to zwyczajne cięcie kosztów.
W tych modelach rzep bardzo dobrze spełnia swoje zadanie, w jeździe miejskiej w zupełności wystarczy.
Czasami aż trzeba poluzować, bo się nie wytrzyma.
Dodatkowo jest to element, który jest mało podatny na zniszczenie, można lepiej doregulować trzymanie na stopie, waga rolek jest mniejsza i nic się nie haczy.
Dodam, że klamrę na podbiciu nie każdy zapina na maksa, bo po prostu tego nie wytrzyma. Przykłady takie są nie tylko w rolkach miejskich jak seria Fusion X3, ale także od wielu lat w rolkach do jazdy szybkiej jak modele Speedmachine 90 czy 100 - ten rzep spełnia tam swoje zadanie wyśmienicie.